pondělí 2. ledna 2017

Dopis třetí

Ahoj Marto,
stříhat se bych vyrazila v druhém termínu, tedy přibližně za 4 týdny. Kolem 27. nebo 28. ledna.  Přesné datum domluvme, prosím, tak týden dopředu. O Petrově léčbě budu vědět více až kolem desátého a vůbec nevím, co se kdy jak bude dít.

Za tu dobu mi aspoň víc dorostou vlasy. Víš, že se těším?

Tak občas Lukášovi ujeď. Jsem zvyklá sportovat kolektivně a zároveň individuálně. Každý si jede své tempo a občas se spojíme. Zhruba před třemi lety, možná i čtyřmi lety se mi zásadně změnil život. Objevila jsem v sobě obří lásku ke sportu. Mám pocit, že žiju, víc si užívám.  Jakoby se mi otevřely obzory, barevnější život a víc radosti, odreagování. Mrzí mě neschopnost předat zkušenost Petrovi. I zmínku o pohybové aktivitě kvituje s neurózou. Na jednu stranu jsem nebyla jiná. Taky jsem měla strach o svoje pohodlíčko.

Nejhorší je blížící se potřeba upozornit Petra na přibrání a že obezita mu v léčbě škodí. Ač po něm nikdy nechci jen chroupání mrkvičky nebo ortodoxně zdravou stravu, čeká mě velké vynadání a dvoudenní nebavka. Nemáš nějaký zaručený způsob, jak mu promluvit do duše a nebýt za buzerující krávu?

Jen je to občas hodně náročné. Vlastně, když tak nad tím přemýšlím - vztahy jsou náročné. Samotnou mě překvapuje, kolik práce a úsilí náš vztah stojí. Jsem v něčem podobném poprvé, stejně jako Petr. Oba se pohybujeme jako sloni v porcelánu. Naštěstí jsme se už ostře prohádali k pochopení jeden druhého v některých věcech. Naštěstí chceme oba pracovat.

S titulem to mám stejně. Taky ho nerada používám. Nepřemýšlím cestou, jestli by to vypadalo nebo nevypadalo blbě, ale neumím s tím fungovat. Vlastně se mi nejvíc líbí americký styl. Často používám jenom křestní jméno na rezervace a objednávky. Nevěřila bys, do kolika verzí jsou lidé schopní zkomolit mé příjmení. No a pak ještě vysvětlovat to své, spíše kosmetické , DiS... Ztotožňuju se i s tím, že titul je jenom orientační informace o dostažené informační gramotnosti nebo vzdělání a nic nevypovídá o osobnosti nebo hodnotě člověka.

Jáchyma mi pohlaď. Přála bych si jeho rostení zubů! Proč moje matička nemohla vyrazit do vašich končin, když se rozhodla mě vyrábět? Les mi taky chybí, budu muset vyrazit. Vemu Hárvíčka (pejska) a třeba taky najdeme nějakou šišku. Ostatně krb je i tady. :-)

Prosím o co nejvíce Jáchymo postřehů! Některé děti kolem mě jsou poměrně divoké a zprávy o malém andílkovi, který dokonce jako malý andílek vypadá, jsou svým způsobem balzám na duši. Jako potřebuju občas vyrazit mimo Karvinou, potřebuju i pohodové zprávy.

Ostatně včera jsem dorazila. Začala jsem už psát dopis. Byla jsem ale moc unavená a šla jsem spát. Ač jsem jako vždy přijela absolutně unavená s potřebou půl dne klidu, bylo mi moc hezky. Když tak nad tím přemýšlím, důvodem naší silvestrovské hádky mohla být i naše 24 hodinová společnost v malinké garsonce... Jen si to vem, dva individualisti, malá garsonka...  Jak už jsem napsala, je to občas fuška. Nicméně Petr by internet mohl omezit. Dvě hodiny denně bez počítače minimálně v mojí přítomnosti.

Jeden z dnů jsem byla v Boskovicích. To město se mi hodně líbí! Vlastně jsem se do Boskovic zamilovala. Mají tam skvělé čaje a božskou kávu a poetické uličky a nejdivnější kašnu na náměstí. Petr mě tam vysadil cestou k lékaři. Moc ráda bych mu byla někdy v čekárně oporou, ale není mi dovoleno.

No a protože to byla jen rutinní prohlídka, přála jsem si znovu navštívit Boskovice, tak jsem se nechala vysadit. Nakoupila jsem si čajů na rok dopředu, dala kafe, obešla město, vylezla na hrad, koupila víno v čertovské vinotéce a nechala se znovu odvézt. Pak jsme se najedli, převezli pyrotechniku a jeli domů.

O návštěvě Boskovic plánuji napsat na hlavní blog. Zbytek pobytu byl plný objímání, tulení se, polibků... Až na Silvestrovskou hádku, ale pak jsme zase společně přirpavili občerstvení a bylo to fajn. Všechny ty náladičky, protivnosti, tajnosti, individualismus jsou převáženy dobrým. Snad jen ta závislost na internetu..


Už je moc hodin. Dlouho jsem spala. Čas práce, čas návštěvy lékařky. I já se raději věnuji psaní Tobě před povinnostmi.

Proklatá prokrastinace!

Jdu být vzornou hospodyňkou!

Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat